Job 17 van 20


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende


Functie

Als administratief bediende zal je verantwoordelijk zijn voor het volledige klantbehandelingsproces van A tot Z. Je takenpakket zal er als volgt uitzien:
  • Efficiënt en nauwkeurig invoeren van klantorders
  • Het behouden van overzicht en het efficiënt schakelen tussen offertevoorbereidingen en e-mailverkeer met betrekking tot bestellingen en offertes
  • In orde brengen van de nodige transportdocumenten
  • Facturatie afhandelen specifiek per land
  • Communicatie met sales voor binnenkomende bestellingen


Bedrijfsinformatie
Onze klant is een snelgroeiend bedrijf waar er een familiale sfeer heerst

Jouw profiel

Voor deze vacature van administratief bediende ben je in bezit van volgende kwaliteiten:
  • Uitgebreide kennis van Microsoft Word en Excel is een vereiste
  • Aantoonbare ervaring in een administratieve rol
  • Ervaring met Exact Online is een grote troef
  • Vloeiend Nederlands, goede kennis van het Frans en Engels
  • Nauwkeurig en organisatorisch ingesteld
  • Een bewezen vermogen om te werken onder druk, met behoud van nauwkeurig en kalm
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)

Aanbod

Naast een uitdagende functie binnen een snel groeiend bedrijf, geniet je bij onze klant van de volgende voordelen
  • Familiale sfeer
  • Onze klant biedt job optie vast na de uitzendperiode van 125 gewerkte dagen
  • Er is gratis parking voor de deur
  • Voltijds of 4/5

Solliciteren

SASKIA MEGANCK
003253729262

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht